Post by hardburrootsfisig on Feb 16, 2022 7:04:01 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Project Makeover ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Project Makeover IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats inschakelen ▞▞▞
▞▞▞ Project Makeover 2022 version ▞▞▞
Ik zou aanraden om weg te blijven van de make-over van projecten. Als je per ongeluk je spel verliest, maakt het niet uit of je al dan niet verbonden bent met Facebook, je verliest nog steeds items die je hebt gekocht. Het ondersteunend personeel leest uw berichten niet goed en toont niet veel sympathie (of goede grammatica). Pas op met het kopen van iets in dit spel. U kunt het kwijtraken en nooit meer terugkrijgen. Hetzelfde geldt voor 'mystery box'-items. Hoewel Facebook je spel opslaat, doet het dat niet helemaal.
Ik vind de app tot nu toe leuk en het is heel gemakkelijk om te reageren op munten en contant geld
Het is een erg leuk spel, maar het begon te bevriezen net nadat ik het gisteren had geüpdatet
Ik zag hiervoor een advertentie, waardoor ik wilde installeren. Ik wist niet dat het een spel was zoals Candy Crush. Als je van dit soort games houdt, dan is dit jouw ding. Maar als je dit hebt gedownload om make-overs te doen, zoek dan iets anders. Als je hier kwam voor Candy Crush, heb je het gevonden! 0/10
Dit spel zou leuk zijn als ik niet constant een bijspel hoefde te spelen om geld te verdienen, anders zou ik echt geld moeten gebruiken. Daar moet zeker iets aan gedaan worden. 12/13/21 update veranderde het in 1 ster alleen omdat de prijzen voor dingen zo belachelijk zijn dat je geld snel opraakt.
Na de update start hij het spel niet meer op. Hier baal ik enorm van want vind het een geweldige spel.
Inderdaad in het begin een leuk spel. Jammer dat het een aantal niveaus ineens heel veel moeilijker wordt. Heb het verwijderd want ik zit al meer dan een week vast op hetzelfde niveau.. Bah niks aan als je niet verder kunt XD
Het is leuk
Superslecht spel je niet vooruit met enkel de levens die je krijgt echt zonde is een leuk spel maar je moet geld uitgeven om verder te gaan, no way dat ik dat ga doen. Hoop dat er geen ene is die wel geld uitgeeft wil dan ben je echt achterlijk.
👎
de levels zijn veelste moeilijk, levens zijn snel op en alles duurt zo lang voordat je kan upgraden.... nog nooit zo slecht gezien spel
Je kunt niet snel achter elkaar een zet zetten, moet wachten tot alles weer vol is met stenen.. Vreselijk irriterend is dat. Als dit kan, dan 5 sterren.. voor nu 2 sterren..
Ik ben er dol op, maar er is één probleem. Bij de tweede make-over heeft de persoon kleurcontacten en deze werden verwijderd maar na een tijdje kwamen ze plotseling terug en dat hadden ze niet moeten doen. Dus ik hoop dat je het kunt oplossen, want het is echt vervelend
Ik ben op niveau 15 gekomen (halverwege had het tweede personage om op te lossen het spel slechts 20 minuten gehad) en ik kan het niet halen. Je moet vrijwel bereid zijn om echt geld uit te geven om te slagen.
Geweldig werk doen. Houd het vol. Ik vind het geweldig dat je de munten kunt verdienen die je tijdens de wedstrijd uitgeeft en een deel van het spel samenvoegt
Erg leuk spel maar erg vervelend dat ik nu al voor de 3e keer aan het wachten ben tot er weer nieuwe levels komen.
Het feit dat het spel niet overeenkomt met wat er in advertenties van het spel wordt getoond, is een beetje bedrieglijk. Al met al is de game echter niet verschrikkelijk. Een probleem dat ik ontdekte, is dat timers voor boosts of gameplay blijven lopen, zelfs als de game niet wordt gespeeld.
Bovenkant!
Het is een slecht spel dat goed is gemaakt. Make-over opties zijn beperkt en slecht. Als je even de tijd neemt om naar je puzzelopties te kijken, begint het je een suggestie te geven en je kunt dat niet uitschakelen. Echt irritante en duidelijk slechte suggesties om je beurten op te gebruiken.
गन मास्टर 3डी: सबको मार गिराएं आर्केड गेम aizd
Project Makeover 休閒 tfb
Tof tot op een bepaald moment dat je de levels niet meer kunt uitspelen. Jammer. Hier wordt hij verwijderd
Leuk spel. Maar helemaal niet eerlijk als je meer niveaus omhoog gaat, ze laten je het spel niet normaal afmaken, ze hebben steeds meer geld nodig
Het is een leuk spel. Je matcht vormen die een beetje lijken op candy crush, maar je mag ppl make-overs geven en hun huis een make-over geven
Ik speel deze game nu al meer dan een jaar en ik geef geen cent meer uit aan deze game totdat ze de power-ups van de rechterkant van het scherm hebben verwijderd. Ik heb zoveel power-ups verspild door alleen maar mijn telefoon vast te houden en per ongeluk op de schaar te tikken. Ook uw advertenties zijn verschrikkelijk. Het is een leuk match 3-spel, maar je moet je PR-afdeling ontslaan. Het spel lijkt in niets op de advertenties.
Leukspellol
Dit is zo leuk. Ik vond het geweldig om te zien hoe ik eruit zou zien, zowel als man als als jong meisje. Vergat hoe ik eruitzag in mijn tienerjaren, maar dit was vrijwel ter plaatse.
Leuk, vergelijkbaar met candy crush maar updates zijn niet snel genoeg klaar. De app blijft crashen als ik op het punt sta een level te voltooien. Begonnen met deze laatste update. Als dit niet is opgelost, moet u de installatie ongedaan maken
Leuk spel, levels worden moeilijker, maar tot nu toe level 40 nog te doen.
Deze game is een must als je van mode, make-overs en matching games houdt. Ik heb het naar mijn zin gehad!!
Ik geef je er maar 1 omdat er niets minder is dan dat, 300 krijgen om een artikel te kopen dat 650 kost? Werkelijk? Ik besteed meer tijd aan het spelen van het candy crush-gedeelte dan aan de eigenlijke make-over, wat heeft het eigenlijk voor zin? Waarom gaan we niet allemaal gewoon door en spelen we de echte candy crush en vergeten we de make-over, want wat is het punt eigenlijk?
Leuk spel, hoewel ik wou dat er een optie was waar we de make-overs van onze vrienden konden zien!
Dus ik speel nu een paar maanden en het begint een paar keer te vertragen. Ik heb de cache gewist en de telefoon al uitgeschakeld, maar het meest irritante is dat wanneer ik ervoor kies om aan het einde van het spel twee extra zetten via advertenties te krijgen, na het bekijken van (een erg laggy advertentie) het spel wordt uitgeschakeld. Eigenlijk kijk ik die advertenties voor niets en verlies ik mijn kans om het level te winnen.
Zit aan level 7 en geraak er maar niet voorbij....zo gaat de lol er wel af ....1 week spelen voor een level te bereikt is er los over.
Sinds recente updates is het spel verschrikkelijk. Bevriezen. Loopt vast. Woord van ontwikkelaars is een nieuw apparaat krijgen. Deze tablet is amper twee jaar oud, als dat, plus ik ben een kind, hoe kan ik dan constant een nieuw apparaat krijgen?
Valse info, het maakt de klanten niet uit wat je doet, er is geen mislukking met de make-overs. De make-overs kosten veel voor elk klein detail en winnen levert je slechts 300 dollar op. Je krijgt 5 harten en op hogere niveaus wordt het steeds moeilijker om snel te winnen. Je kunt dus maar om de paar uur 10-15 minuten spelen en het duurt dagen om een make-over te voltooien. Te weinig speeltijd, als ik eerlijk ben. Betaalde items worden constant in je gezicht geduwd.
leuk spel
Wees voorzichtig waar je voor betaalt! ! Ik heb twee keer voor items betaald en heb nooit alles ontvangen wat was beloofd en items die ik had gewonnen, verdwenen. Wat de wat??! Ik vind het spel leuk, maar ik hou er niet van om geld of voorwerpen te verliezen.
De advertentie die me hierin bracht, deed het lijken alsof dit was gericht op minigame-mechanica die puzzelde welke make-over-opties moesten worden gebruikt om klanten gelukkig te maken, versus welke averechts zouden werken en ze afschuwelijk zouden maken. Het eigenlijke spel draait om het gebruik van een candy crush knock-off minigame om munten te verdienen om te betalen voor make-overs waarbij de keuzes geen enkele invloed lijken te hebben op het succes, alleen op je persoonlijke esthetische tevredenheid met het eindresultaat. Geen onaangename, maar valse reclame.
RNG is de grootste wegversperring in dit spel. Het zou leuk zijn als het alleen maar modespullen waren, maar in plaats daarvan is het een candy crush-kloon met alle bijbehorende problemen...
Het is een geweldig spel!!!... er zijn zoveel dingen te doen en ik kan je garanderen dat je je nooit zult vervelen met dit spel als je op zoek bent naar een spel dat niet saai mag zijn. juiste plaats 100 procent .... hield van dit spel😍
Niet zo leuk
Was leuk totdat ze zoveel vacht-make-overs in rekening brachten, gezicht 300 wassen, ondertussen kun je niet genoeg hebben voor de grotere make-overs. .
Genoeg bij elkaar maar krijg geen nieuwe opdrachten. Een uitroepteken om update te doen. Maar hier kan ik niets updaten. Kom gewoon niet verder
Op een bepaald punt kom je niet meer verder te betalen. Jammer!
Best leuk... Allen je moet candy crusch spelen om geld te verdienen en dat is niet leuk... Net zoals bij 'chez moi' is enzo... Nuh
Ik hou echt van dit spel. In tegenstelling tot andere recensenten hier vind ik het echt leuk als niveaus moeilijker worden, omdat het mijn hersenen aan het denken zet. Voor alle mensen die zeggen dat je geld moet betalen om door veel van deze niveaus te komen, ik ben hier om je te vertellen dat je dat niet doet. het is gemakkelijk om een stel willekeurige mensen te vinden om bevriend mee te raken en die je levens zullen sturen. Voor moeilijkere niveaus moet je nadenken of genoeg combo's doen om misschien het bord leeg te maken en te passen. Ik heb ook maar 10 $ in totaal uitgegeven na 1 jaar
Dit is een uitdagend spel en ik ben er dol op Natuurlijk wordt elk niveau moeilijker, maar het is een spel dat precies is wat het moet doen. Je hebt twee opties, ofwel buiten de doos DENKEN om de vergelijking op te lossen of BETALEN om edelstenen te kopen.
Waardeloos, ben je 3 dagen bezig met 1 niveau omdat je te weinig levens hebt, puur om maar te betalen. Geen extra opties niks nada! Genoeg andere spellen die dat wel doen! Verwijderen, en weg ermee